Jumaat, 22 Februari 2013

~MISTERI JAM 12 - 89.7fm~


Kisah 1 : Sesat di Kota Tinggi, Johor

Tahun lepas saya nk pergi terengganu..saya dengan anak saya kan, on the way nk pergi terengganu saya ikut jalan laut, saya ikut kota tinggi,jalan mersing la, saya sesat tau nk dekat 1 jam ke berapa mcm tu..satu jam lebih sesat pusing-pusing kat situ..actually bila suami jalan jauh, suami saya suruh jangan tido tau mintak temankan dia la..saya nampak babi tau, dalam..berapa ekor ar! i think about 7 ekor..colour putih tau..mana ada babi colour putih kan..baring!..baring!..tido la..i pon terperanjat kenapa tiba-tiba suruh saya tido kan..dia dah nampak benda tu..actually saya dah nampak benda tu dulu..dia jalan berdiri depan kereta tau..jadi kita pon terperanjat mana ada babi putihkan..kita jalan kat situ sesat..sesat nk dekat 1 jam lebih..tempat yang sama..actually kita dah banyak kali jalan sana so far tak pernah sesat..1st time kita sesat kat sana..

Tiada ulasan: